Формування стратегії ребрендингу підприємства-суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності (за матеріалами ПрАТ «Оболонь»)
Abstract
Кваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2022.
Об’єкт розроблення – управління суб’єктом зовнішньоекономічної діяльності.
Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо впровадження стратегії ребрендингу підприємства-суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності.
Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: визначено сутність і актуальність впровадження стратегії ребрендингу в умовах глобалізації зовнішнього ринку; досліджено основні чинники проведення повного чи часткового ребрендингу підприємства; приведено приклади вдалого та негативного досвіду проведення ребрендингу; надано оцінку функціонуванню підприємства ПрАТ «Оболонь»; застосовано практичні методи до аналізу конкурентної природи зовнішнього середовища діяльності підприємства ПрАТ «Оболонь»; виявлено проблеми та шляхи підвищення привабливості підприємства ПрАТ «Оболонь» перед споживачами; обґрунтувано конкурентні стратегічні напрямки розвитку за допомогою SMART-методу; обґрунтувано впровадження стратегії ребрендингу на ПрАТ «Оболонь».