Розширення ринків збуту експортної продукції для підвищення конкурентоспроможності підприємства (за матеріалами ПАТ «Інтерпайп Нижньодніпровський трубопрокатний завод»)
Abstract
Кваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент ЗЕД), Дніпро, 2022.
Об’єктом розроблення виступає процес управління зовнішньоекономічною діяльністю та конкурентоспроможністю підприємства.
Мета роботи – теоретико-методологічні аспекти обґрунтування та розробка конкурентної стратегії розширення ринків збуту експортної продукції для підвищення конкурентоспроможності підприємства.
Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: розглянуто теоретико-методологічні аспекти розширення ринків збуту експортної продукції для підвищення конкурентоспроможності підприємства; проаналізовано господарську та зовнішньоекономічну діяльність ПАТ «ІНТЕРПАЙП НТЗ»; оцінено конкурентоспроможність ПАТ «ІНТЕРПАЙП НТЗ» за методом ефективності; розроблено конкурентну стратегію, яка передбачає розширення ринків збуту продукції чорної металургії на ринок Туреччини для підвищення конкурентоспроможності підприємства; оцінено економічну ефективність запропонованого проєкту; проаналізовано, як підвищилась конкурентоспроможність ПАТ «ІНТЕРПАЙП НТЗ» після впровадження запропонованого проєкту.