Формування стратегії виходу підприємства на міжнародні ринки (за матеріалами ПрАТ «Комбінат «Придніпровський»)
Abstract
Кваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності), Дніпро, 2022.
Об’єктом розроблення є процес формування стратегії підприємства виходу на міжнародні ринки.
Мета роботи – теоретичні, методичні та практичні підходи до формування стратегії виходу підприємства на міжнародні ринки.
Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: з’ясовано особливості формування міжнародної маркетингової стратегії як складової стратегії ЗЕД; розглянуто організаційно-економічну характеристику підприємства; надано аналіз зовнішнього конкурентного середовища підприємства; проведено економічний аналіз показників діяльності ПрАТ «Комбінат «Придніпровський»; проаналізовано зовнішньоекономічні зв’язки ПрАТ «Комбінат «Придніпровський»; обґрунтовано необхідність формування зовнішньоекономічної стратегії ПрАТ «Комбінат «Придніпровський» експортно-орієнтованого підприємства; впроваджено зовнішньоекономічну стратегію у ПрАТ «Комбінат «Придніпровський» та оцінити її ефективність.