Формування стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємства (за матеріалами ПрАТ «ДМЗ»)
Zusammenfassung
Кваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності), Дніпро, 2022.
Об’єктом розроблення є процес формування стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємства.
Мета роботи – теоретичні, методичні та практичні підходи до формування стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємства.
Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: досліджено та вдосконалено стратегічне планування зовнішньоекономічної діяльності підприємства; з’ясовано особливості формування міжнародної маркетингової стратегії як складової стратегії ЗЕД; розглянуто організаційно-економічну характеристику підприємства; надано аналіз зовнішнього конкурентного середовища підприємства; проведено економічний аналіз показників діяльності ПрАТ «ДМЗ»; проаналізовано зовнішньоекономічні зв’язки ПрАТ «ДМЗ»; обґрунтовано необхідність формування зовнішньоекономічної стратегії ПрАТ «ДМЗ» як експортно-орієнтованого підприємства; впроваджено зовнішньоекономічну стратегію у ПрАТ «ДМЗ» та оцінити її ефективність