Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorШевцова, Ілона Сергіївна
dc.date.accessioned2023-07-06T20:54:17Z
dc.date.available2023-07-06T20:54:17Z
dc.date.issued2022-12
dc.identifier.citationШевцова І.С. Формування стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємства (за матеріалами ПрАТ «ДМЗ») / І.С. Шевцова. Д. : НТУ «ДП», 2022. с. 105uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164076
dc.descriptionКваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності), Дніпро, 2022. Об’єктом розроблення є процес формування стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Мета роботи – теоретичні, методичні та практичні підходи до формування стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: досліджено та вдосконалено стратегічне планування зовнішньоекономічної діяльності підприємства; з’ясовано особливості формування міжнародної маркетингової стратегії як складової стратегії ЗЕД; розглянуто організаційно-економічну характеристику підприємства; надано аналіз зовнішнього конкурентного середовища підприємства; проведено економічний аналіз показників діяльності ПрАТ «ДМЗ»; проаналізовано зовнішньоекономічні зв’язки ПрАТ «ДМЗ»; обґрунтовано необхідність формування зовнішньоекономічної стратегії ПрАТ «ДМЗ» як експортно-орієнтованого підприємства; впроваджено зовнішньоекономічну стратегію у ПрАТ «ДМЗ» та оцінити її ефективністьuk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності), Дніпро, 2022. Об’єктом розроблення є процес формування стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Мета роботи – теоретичні, методичні та практичні підходи до формування стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: досліджено та вдосконалено стратегічне планування зовнішньоекономічної діяльності підприємства; з’ясовано особливості формування міжнародної маркетингової стратегії як складової стратегії ЗЕД; розглянуто організаційно-економічну характеристику підприємства; надано аналіз зовнішнього конкурентного середовища підприємства; проведено економічний аналіз показників діяльності ПрАТ «ДМЗ»; проаналізовано зовнішньоекономічні зв’язки ПрАТ «ДМЗ»; обґрунтовано необхідність формування зовнішньоекономічної стратегії ПрАТ «ДМЗ» як експортно-орієнтованого підприємства; впроваджено зовнішньоекономічну стратегію у ПрАТ «ДМЗ» та оцінити її ефективністьuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА, СТРАТЕГІЯ, СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ, ЕКСПОРТНО-ОРІЄНТОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВОuk_UA
dc.titleФормування стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємства (за матеріалами ПрАТ «ДМЗ»)uk_UA
dc.title.alternativeFormation of the strategy of foreign economic activity of an enterprise (based on the materials of Private JSC “DMZ”)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail
Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу