Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЧірах, О. Г.
dc.contributor.authorАртеменко, А. В.
dc.date.accessioned2023-07-10T09:03:43Z
dc.date.available2023-07-10T09:03:43Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationЧірах О. Г. Використання інструментів електронної комерції в міжнародному бізнес-середовищі / Чірах О. Г., Артеменко А. В. // «Наукова весна» 2023 : матеріали 13-ої Всеукраїнської наук.-техн. конф. студ., аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 1-3 березня 2023 року– Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 238-240uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164105
dc.description.abstractЕлектронна комерція (e-commerce) – це процес купівлі-продажу товарів та послуг через Інтернет. Це може бути віддаленим продажем, продажем з доставкою, онлайн-магазином, аукціоном або будь-яким іншим способом, де використовується Інтернет як платформа для торгівлі. Електронна комерція стала невід’ємною частиною світової бізнес-мережі, що особливо важливо для міжнародного бізнесу, де здійснення операцій бути складним завданням.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНТУ ДПuk_UA
dc.subjectелектронна комерціяuk_UA
dc.subjectміжнародні платежіuk_UA
dc.subjectFedExuk_UA
dc.titleВикористання інструментів електронної комерції в міжнародному бізнес-середовищіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk339.138.2:uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу