Пошук
Зараз показуються 1-3 з 3
Комунікації та їх вплив на активацію персоналу
(ДРІДУ НАДУ, 2018)
Усі організації, які орієнтуються на розвиток, у тому числі, державні служби,
використовують принцип постійних комунікацій впродовж усієї роботи, а сам
зворотній зв'язок розглядається як потреба, право, ...
Управління з орієнтацією на результат як спосіб покращення надання управлінських послуг держслужбовцями
(ДРІДУ НАДУ, 2018)
Сьогодні державна служба все більш глибше усвідомлює нагальну потребу
вдосконалити свої управлінські системи, аби бути готовими до нових викликів,
спричинених економічними та соціальними змінами, які ...
Відкритість кадрових процесів з позиції активізації персоналу публічного управління
(ДРІДУ НАДУ, 2020)
У 1991 р. була прийнята «Хартія громадян», яка включала шість принципів
удосконалення роботи державних структур: стандарти; інформація та відкритість;
вибір та консультації; чесність та корисність; економія коштів, ...