Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorАнтонова, О. В.
dc.contributor.authorШпітун, І. І.
dc.date.accessioned2023-09-21T12:14:50Z
dc.date.available2023-09-21T12:14:50Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationАнтонова О. В. Навчання як дослідження: досвід використання проблемного підходу при вивченні особливостей організації місцевого самоврядування в зарубіжних країнах / Антонова О. В., Шпітун І. І. // Теорія та практика публічної служби : матеріали наук.­практ. конф., Дніпро, 25 вересня 2020 р – Дніпро : ДРІДУ НАДУ, 2020. – С. 107-111uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164619
dc.description.abstractРозв’язання локальних і масштабних проблем сучасного суспільства вимагає від персоналу інститутів публічного управління нових підходів і нестандартних рішень. Це ставить питання про ефективність діяльність не лише керівника, що безпосередньо залежить від його науково­філософських, суспільно­політичних, предметних та спеціально­функціональних знань і вмінь, готовності до розвитку та самовдосконалення, а й виконавців, чия мотивація повинна визначатися усвідомленням суворої необхідності, що визначає повсякденну управлінську практику.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДРІДУ НАДУuk_UA
dc.subjectпроблемний підхідuk_UA
dc.subjectмісцеве самоврядуванняuk_UA
dc.titleНавчання як дослідження: досвід використання проблемного підходу при вивченні особливостей організації місцевого самоврядування в зарубіжних країнахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk35uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу