Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЛу, Чжімін
dc.date.accessioned2023-09-25T12:28:45Z
dc.date.available2023-09-25T12:28:45Z
dc.date.issued2023-06
dc.identifier.citationЛу Чжімін. Формування стратегії розвитку підприємства (за матеріалами ТОВ «Білоцерківський завод «Трібо»)/ Чжімін Лу. – Д. : НТУ «ДП», 2023. – 86 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164661
dc.descriptionКваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2023. Об’єкт розроблення – процес формування стратегії розвитку підприємства. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування стратегії розвитку підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: розглянуто стратегії розвитку промислових підприємств у світлі глобалізаційних процесів; досліджено становлення та розвиток франчайзингової стратегії; оцінено вимоги до постановки цілей у стратегічному плануванні промислового розвитку; проведено аналіз загальної характеристики діяльності ТОВ «Білоцерківський завод «Трібо» та його конкурентного оточення; проведено економічний аналіз діяльності ТОВ «Білоцерківський завод «Трібо»; проаналізовано фінансові показників діяльності діяльності ТОВ «Білоцерківський завод «Трібо»; обґрунтовано необхідність впровадження стратегії розвитку у ТОВ «Білоцерківський завод «Трібо»; впроваджено стратегію франчайзингу ТОВ «Білоцерківський завод «Трібо» та оцінено її ефективність.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2023. Об’єкт розроблення – процес формування стратегії розвитку підприємства. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування стратегії розвитку підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: розглянуто стратегії розвитку промислових підприємств у світлі глобалізаційних процесів; досліджено становлення та розвиток франчайзингової стратегії; оцінено вимоги до постановки цілей у стратегічному плануванні промислового розвитку; проведено аналіз загальної характеристики діяльності ТОВ «Білоцерківський завод «Трібо» та його конкурентного оточення; проведено економічний аналіз діяльності ТОВ «Білоцерківський завод «Трібо»; проаналізовано фінансові показників діяльності діяльності ТОВ «Білоцерківський завод «Трібо»; обґрунтовано необхідність впровадження стратегії розвитку у ТОВ «Білоцерківський завод «Трібо»; впроваджено стратегію франчайзингу ТОВ «Білоцерківський завод «Трібо» та оцінено її ефективність.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectРОЗВИТОК, СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ, ФРАНЧАЙЗИНГОВА СТРАТЕГІЯ, СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯuk_UA
dc.titleФормування стратегії розвитку підприємства (за матеріалами ТОВ «Білоцерківський завод «Трібо»)uk_UA
dc.title.alternativeFormation of the enterprise development strategy (based on the materials of LLC “Bilotserkivskiy Zavod “Tribo”)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail
Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу