Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЛаткін, Дмитро Олексійович
dc.date.accessioned2023-09-25T16:47:33Z
dc.date.available2023-09-25T16:47:33Z
dc.date.issued2023-06-20
dc.identifier.citationатестаційна робота бакалавра/ Латкін Д.О. - Дніпро 2023, 57с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164691
dc.description.abstractОб’єкт розробки: процедурно згенероване поле в середовищі Unity з використанням мови програмування С#. Мета роботи: вдосконалення методів процедурної генерації з використанням алгоритму пошуку А*. У вступі наведено інформацію про стан проблеми, здійснено аналіз та запропоновані кроки, які будуть вжиті під час створення проекту. В першому розділі наведені основні відомості та положення про існуючі алгоритми пошуку шляху в графі та проблеми, з якими може зіткнутися розробник при реалізації механізму процедурної генерації ігрового контенту. У другому розділі наведена теоретична складова проекту, який вирішує поставлену задачу, встановлені вимоги до розробки, розглянута реалізація А* алгоритму, обґрунтування проектних рішень, список проведених робіт та діаграма класів створюваної програми. У третьому розділі наведено практичне рішення поставленої задачі з процедурної генерації ігрового поля, а також розглянуті класи, з яких складається програма та методи цих класів, огляд готового проекту.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectПРОЦЕДУРНА ГЕНЕРАЦІЯ, А* АЛГОРИТМ, UNITY, МОВА ПРОГРАМУВАННЯ C#uk_UA
dc.titleСтворення гри з процедурною генерацією поля на основі A* алгоритму у середовищі Unityuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу