Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorРижченко, Денис
dc.date.accessioned2023-09-28T15:59:26Z
dc.date.available2023-09-28T15:59:26Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164932
dc.description.abstractМетоди дослідження та апаратура: спостереження, порівняння та пояснення методів аналізу ринкового кошика застосованих до пошуку зв’язків між товарами; мова програмування Python.uk_UA
dc.description.abstractОб’єкт дослідження: аналіз історії покупок для визначення повторюваних товарних наборів у мережі супермаркетів Варус.uk_UA
dc.description.abstractПрактична цінність отриманих у роботі результатів полягає в отриманні інформації для розуміння поведінки клієнтів на основі їх покупок для визначення майбутніх організаційних та маркетингових рішень, що у свою чергу має на мате оптимізувати та збільшити кількість продажів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleПошук правил асоціацій та аналіз ринкового кошика для знання поведінки споживачів і моделі купівліuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу