Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorСкірко, Дмитрій
dc.date.accessioned2023-09-28T16:12:08Z
dc.date.available2023-09-28T16:12:08Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164935
dc.description.abstractМетою кваліфікаційної роботи є підвищення мотивації та залученості потенційних користувачів фітнес-додатку до занять спортом та підтримки здорового образу життя шляхом впровадження методів гейміфікації.uk_UA
dc.description.abstractПрактична цінність отриманого результату полягає в підтримці мотивації користувачів до занять спортом та тим самим в підвищенні залученості до використання продукту.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleБізнес-аналіз вимог до інформаційної архітектури фітнес додатку та його проектуванняuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу