Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorСердюк, Дмитрій
dc.date.accessioned2023-09-28T16:20:35Z
dc.date.available2023-09-28T16:20:35Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164940
dc.description.abstractМетоди дослідження: прогнозні методи розрахунку, таких як середнє згладжування, вагові коефіцієнти, експоненційні згладжування (подвійне та потрійне) та моделі ARIMA (auto), для класифікації метод бінарного дерева, кластеризація за найбільшою кореляцією.uk_UA
dc.description.abstractПрактична цінність отриманих результатів полягає в тому, що запропонований новий підхід щодо планування товарообігу для торгових підприємств мережі, який допомагає особі, що приймає рішення про відкриття нового підприємства, зважено ухвалити вибір міста, формат та інші параметри для нового торгового об’єкта, який планується відкрити.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleАналіз та прогнозування товарообігу у мережі торгових підприємствuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу