Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorФракянц, Сергій
dc.date.accessioned2023-09-28T16:27:46Z
dc.date.available2023-09-28T16:27:46Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164944
dc.description.abstractПрактична цінність отриманих у роботі результатів полягає в оптимізації та автоматизації процесу продажу товарів меблевої промисловості, яка використовує фізичні активи до електронно комерційної діяльності, що дає змогу виконати диверсифікацію продукції, а також визначити допоміжну інфраструктуру з метою проведення прибуткових рекламних компаній.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleМоделювання стратегій використання реклами для ефективності функціонування меблевого маркетплейсуuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу