Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorШпекторенко, І. В.
dc.contributor.authorЛисенко, О. О.
dc.date.accessioned2023-10-03T07:57:02Z
dc.date.available2023-10-03T07:57:02Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationШпекторенко І. В. Комунікації та їх вплив на активацію персоналу / Шпекторенко І. В., Лисенко О. О. // Теорія та практика публічної служби : матеріали наук.-практ. конф., Дніпро, 21 грудня 2018 р. – Дніпро : ДРІДУ НАДУ, 2018. – С. 179-181uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164974
dc.description.abstractУсі організації, які орієнтуються на розвиток, у тому числі, державні служби, використовують принцип постійних комунікацій впродовж усієї роботи, а сам зворотній зв'язок розглядається як потреба, право, можливість. В умовах надання низької якості управлінських послуг тема комунікацій з персоналом особливо важлива, як інструмент, яких спроможний своєчасно відкоригувати поведінку працівників та впровадити нові навички, своєчасно виправити поведінку працівника та навчити його іншим поведінковим проявам.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДРІДУ НАДУuk_UA
dc.subjectкомунікаціїuk_UA
dc.subjectдержавні службиuk_UA
dc.subjectуправлінські послугиuk_UA
dc.subjectделегування повноваженьuk_UA
dc.titleКомунікації та їх вплив на активацію персоналуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk35.08uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу