Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorМельничук, Дар'я Вадимівна
dc.date.accessioned2023-10-11T19:03:05Z
dc.date.available2023-10-11T19:03:05Z
dc.date.issued2023-06
dc.identifier.citationМельничук Д.В. Формування міжнародної стратегії виробничого підприємства (за матеріалами ПрАТ «Оболонь») / Д.В. Мельничук. – Д. : НТУ «ДП», 2023. – 87 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165098
dc.descriptionКваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2023. Об’єктом розроблення виступає процес формування міжнародної стратегії виробничого підприємства. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування міжнародної стратегії виробничого підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: розглянуто особливості дослідження та вдосконалення стратегічного планування міжнародної діяльності підприємства; досліджено інноваційні стратегії розвитку суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності на міжнародному ринку; оцінено сучасні стратегії просування продукції в міжнародній діяльності; розглянуто особливості функціонування пивоварної галузі України; досліджено загальну характеристику ПрАТ «Оболонь»; проаналізовано зовнішнє конкурентне середовище; виконано оцінювання конкурентоспроможності ПрАТ «Оболонь»; обґрунтовано напрями стратегічного розвитку ПрАТ «Оболонь»; розглянуто вибір країни для формування міжнародної стратегії ПрАТ «Оболонь».uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2023. Об’єктом розроблення виступає процес формування міжнародної стратегії виробничого підприємства. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування міжнародної стратегії виробничого підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: розглянуто особливості дослідження та вдосконалення стратегічного планування міжнародної діяльності підприємства; досліджено інноваційні стратегії розвитку суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності на міжнародному ринку; оцінено сучасні стратегії просування продукції в міжнародній діяльності; розглянуто особливості функціонування пивоварної галузі України; досліджено загальну характеристику ПрАТ «Оболонь»; проаналізовано зовнішнє конкурентне середовище; виконано оцінювання конкурентоспроможності ПрАТ «Оболонь»; обґрунтовано напрями стратегічного розвитку ПрАТ «Оболонь»; розглянуто вибір країни для формування міжнародної стратегії ПрАТ «Оболонь».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectСТРАТЕГІЯ, МІЖНАРОДНА СТРАТЕГІЯ, СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ, МІЖНАРОДНА ДІЯЛЬНІСТЬuk_UA
dc.titleФормування міжнародної стратегії виробничого підприємства (за матеріалами ПрАТ «Оболонь»)uk_UA
dc.title.alternativeFormation of the international strategy of the production enterprise (based on the materials of Private JSC “Obolon”uk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail
Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу