Перегляд Розвиток туристичного бізнесу, економіки та підприємництва: виклики сьогодення по Автору "Бондаренко, Людмила"
Зараз показуються 1-6 з 6
-
Ключові аспекти успіху економіки та управління в туристичному бізнесі
Ігнатенко, Гліб; Бондаренко, Людмила (2023)Туризм є однією з найбільш динамічних та швидкозмінюваних галузей сучасної економіки. Він має значний вплив на економічний розвиток країн, створюючи робочі місця, сприяючи інфраструктурному розвитку та розвитку ... -
Організація лікувально-оздоровчого туризму в Дніпропетровській області
Тарасов, Євген; Бондаренко, Людмила (2023)Значущість лікувально-оздоровчого туризму у світі зростає в геометричній прогресії та стає все більш актуальною для країн, що визначають для себе туристичний розвиток як базовий для своїх територій. Даний ... -
Основні підходи до формування системи управління персоналом
Козинець, Альона; Бондаренко, Людмила (2023)Рівень і якість життя, добробут і промислове зростання переважно залежать від працездатності населення. Потрібне поступальне збільшення трудового потенціалу та постійний пошук резервів формування ... -
Підвищення якості послуг за допомогою використання VR та AR технологій у сфері обслуговування
Бочинський, Богдан; Бондаренко, Людмила (2023)Розвиток туристичних послуг залежить від динаміки туристичної галузі в багатьох регіонах, розвиненості ІТ, соціальних, економічних та демографічних факторів. Підвищення якості туристичних послуг це складний багатогранний ... -
Реінжиніринг сервісних бізнес-процесів як сучасний метод забезпеченні якості туристичних послуг
Грузд, Андрій; Бондаренко, Людмила (2023)Основними бізнес-процесами є ті, які зорієнтовані на надані якісних послуг, що представляють цінність для зовнішнього споживача і забезпечують підприємству отримання максимального доходу. У результаті дослідження ... -
Роль PR та реклами в організації туристичного бізнесу в умовах війни
Рябцева, Софія; Бондаренко, Людмила (2023)Починаючи з 2023 р. в туристичному бізнесі актуальним постає питання щодо доречності появи рекламних роликів під час війни, адже відповідно до методології PR всі розуміють, що потенційні споживачі дуже чутливі до ...