• Особливості маркетингу в гостельно-ресторанному бізнесі 

      Коваль, Єлизавета; Стригуль, Лариса (2023)
      Багато закладів готельно-ресторанного господарства здійснюють маленькі витрати на рекламні компанії, закривають маркетингові секції та перестають розвивати свою діяльність, через це втрачаючи наявних споживачів.Існують ...
    • Тенденції розвитку ресторанних закладів у XXI сторіччі 

      Нуцубідзе, Ана; Любчук, Ольга (2023)
      За останні десятиліття ресторанна індустрія робить сміливі кроки. Найпопулярніші ресторанні тенденції свідчать про те, що власники знаходять інноваційні способи покращити враження гостей у закладі та за його межами, незалежно ...
    • Імідж ресторану як фактор впливу на споживчий вибір 

      Федорова, Анастасія; Язіна, Вікторія (2023)
      Сучасна гастрономія переживає конкурентну боротьбу, де кожен ресторан прагне здобути увагу та лояльність клієнтів. Успіх закладів ресторанного господарства та інших підприємств і організацій певною мірою залежить від їхнього ...
    • Інноваційні ресторанні технології 

      Лазько, Дар’я; Герасименко, Тетяна (2023)
      Прогрес будь-якої сфери розвивається пліч-о-пліч з наукою. Ресторанний бізнес не є виключенням. Сьогодні заклади є невід’ємною частиною життя людини. Це не просто економія часу, це місце робочих, романтичних, зустрічей з ...
    • Інноваційні технології в закладах ресторанного господарства 

      Медведєв, Сергій; Булдаков, Олексій; Якименко-Терещенко, Наталія (2023)
      Сучасна індустрія ресторанного бізнесу постійно поширюється та видозмінюється під впливом різних факторів внутрішнього та зовнішнього середовища. Сучасна політика закладів ресторанного господарства головною метою ставить ...