Envíos recientes

  • Фактори конкурентоспроможності підприємства готельного господарства 

    Якименко, Михайло; Чайка, Тетяна (2023)
    Конкурентоспроможність є дуже актуальною темою для кожного суб’єкта економіки. Можна спостерігати еволюцію концепції від статичної конкурентоспроможності, під час якої конкурентна перевага надається завдяки забезпеченню ...
  • Імідж ресторану як фактор впливу на споживчий вибір 

    Федорова, Анастасія; Язіна, Вікторія (2023)
    Сучасна гастрономія переживає конкурентну боротьбу, де кожен ресторан прагне здобути увагу та лояльність клієнтів. Успіх закладів ресторанного господарства та інших підприємств і організацій певною мірою залежить від їхнього ...
  • Напрями сталого розвитку готельного господарства 

    Терещенко, Віталій; Білоусов, Данило; Носирєв, Олександр (2023)
    Сталий розвиток – це відповідальне використання виробничих ресурсів у проекті розвитку або діяльності з метою забезпечення довгострокової екологічної, соціальної та економічної стійкості. Сталий розвиток приймається для ...
  • Інноваційні технології в управлінні компанії сфери гостинності 

    Сокол, Каріна; Цвілий, Сергій (2023)
    Інноваційна діяльність є комплексом загальнонаукових, управлінських, економічних та комерційних заходів, які призводять до інновацій. Важливо розуміти, що діяльність можна назвати інноваційною, якщо до неї вносяться нові ...
  • Використання віртуальної реальності у готелях та ресторанах для поліпшення гостьового досвіду 

    Постол, Дмитро; Любчук, Ольга (2023)
    Досвід гостей у ресторанах і готелях завжди був важливим елементом туристичної індустрії. Зміни та розвиток технологій створюють нові можливості для покращення цього досвіду. Використання віртуальної реальності (VR) – один ...
  • Рекомендації щодо задоволення та управління логістичним обслуговуванням туристичних підприємств в сучасних умовах 

    Пахомов, Олександр; Любчук, Ольга (2023)
    Логістичне обслуговування туризму є також багатогранним явищем, оскільки включає в себе різні аспекти та елементи, які сприяють ефективній організації та забезпеченню послуг у туристичній галузі. Отже,виходячи з цього ...
  • Тенденції розвитку ресторанних закладів у XXI сторіччі 

    Нуцубідзе, Ана; Любчук, Ольга (2023)
    За останні десятиліття ресторанна індустрія робить сміливі кроки. Найпопулярніші ресторанні тенденції свідчать про те, що власники знаходять інноваційні способи покращити враження гостей у закладі та за його межами, незалежно ...
  • Впровадження технологій безконтактного обслуговування у сфері готельно-ресторанної діяльності 

    Нестеренко, Єлизавета; Бойко, Зоя (2023)
    Сфера готельно-ресторанного бізнесу є однією з найбільш інноваційних і швидко розвивається в сучасному світі. Розвиток технологій призвів до появи нових способів обслуговування гостей, які дозволяють підвищити комфорт, ...
  • Екологізація діяльності готелів 

    Назаренко, Марина (2023)
    Екологічні проблеми – це зміни в навколишній природному середовищі внаслідок антропогенної діяльності, які руйнують структуру та функції ландшафтів та спричиняють соціальні, економічні та інші негативні наслідки.Готельні ...
  • Інноваційні підходи як засіб просування готельних послуг 

    Панасенко, Юлія; Герасименко, Тетяна (2023)
    Аналіз тенденцій розвитку готельних послуг показує, що компанії, які зробили інновації елементом свого буття, створюють нові або заново розкривають старі ринки, продукти, послуги, що у свою чергу веде до ще більш швидкого ...
  • Інноваційні технології в закладах ресторанного господарства 

    Медведєв, Сергій; Булдаков, Олексій; Якименко-Терещенко, Наталія (2023)
    Сучасна індустрія ресторанного бізнесу постійно поширюється та видозмінюється під впливом різних факторів внутрішнього та зовнішнього середовища. Сучасна політика закладів ресторанного господарства головною метою ставить ...
  • Диверсифікований розвиток санаторно-курортних комплексів України 

    Дідусь, Анна; Герасименко, Тетяна (2023)
    Сучасні умови розвитку суспільства створюють нові реалії для функціонування санаторно-курортної галузі України. Санаторно-курортні установи переглядають шляхи свого розвитку, шукають нові форми і способи реалізації ...
  • Розвиток інноваційних процесів в готельному бізнесі 

    Дзяпка, Андрій; Цвілий, Сергій (2023)
    Індустрія гостинності відіграє важливу роль у розвитку економіки країни та її бізнесу. У розвинених країнах частка послуг у валовому внутрішньому продукті сягає 70%. В даний час зростає інтерес до розвитку гостинності на ...
  • Впровадження інноваційних підходів у готельно-ресторанній діяльності: шлях до успіху 

    Гришина, Уляна; Герасименко, Т. В. (2023)
    Впровадження інноваційних підходів до готельно-ресторанної діяльності може сприяти покращенню обслуговування клієнтів, оптимізації внутрішніх процесів та збільшенню конкурентоспроможності. Готельно-ресторанна галузь завжди ...
  • Застосування робототехніки та штучного інтелекту в індустрії гостинності 

    Вольфович, Еліна; Герасименко, Тетяна (2023)
    Використання інноваційних технологій відіграють величезну роль у сучасній індустрії гостинності, що особливо розвивалось у період пандемії та після. Підприємства гостинності мають бути завжди у курсі останніх справ та ...
  • Підвищення якості послуг за допомогою використання VR та AR технологій у сфері обслуговування 

    Бочинський, Богдан; Бондаренко, Людмила (2023)
    Розвиток туристичних послуг залежить від динаміки туристичної галузі в багатьох регіонах, розвиненості ІТ, соціальних, економічних та демографічних факторів. Підвищення якості туристичних послуг це складний багатогранний ...
  • Цифрові технології в туризмі 

    Андрєєв, Володимир; Любчук, Ольга (2023)
    На сьогодення характерним є розвиток туризму стрімкими темпами, що надає можливості сучасним туристам набувати нового досвіду та відчуттів. Змушує людей збирати валізи і їхати у відпустку, у пошуках нових відчуттів та ...
  • Розвиток індустрії гостинності: сучасні реалії 

    Марков, Ілля; Язіна, Вікторія (2023)
    Індустрія гостинності завжди була важливою галуззю, яка впливає на розвиток економіки та підприємництва в різних країнах світу. Сьогодні індустрія гостинності стикається із значними викликами, а воєнний стан в країні робить ...
  • Інноваційні ресторанні технології 

    Лазько, Дар’я; Герасименко, Тетяна (2023)
    Прогрес будь-якої сфери розвивається пліч-о-пліч з наукою. Ресторанний бізнес не є виключенням. Сьогодні заклади є невід’ємною частиною життя людини. Це не просто економія часу, це місце робочих, романтичних, зустрічей з ...
  • Сучасні методи управління розвитком персоналу організацій готельно-ресторанного бізнесу 

    Куркуріна, Марія; Стригуль, Лариса (2023)
    Управління розвитком персоналу є одним з ключових аспектів успіху готельно-ресторанного бізнесу. Вони допомогають забезпечити високий рівень обслуговування клієнтів та суттєво впливають на конкурентні переваги підприємства. ...

Más