Cerca
Items 1-10 di 24
Ризики в туристичному середовищі
(2023)
Причиною виникнення кризи у туризмі є ймовірність настання певного ризику. Всесвітня
туристична організація визначила 4 групи ризиків у туризмі:
1. Ризики соціального та інституційного характеру: рівень дрібної ...
Управління підвищенням кваліфікації персоналу ресторанного закладу в контексті концепції кадрової роботи
(2023)
Ресторанний бізнес в Україні не дивлячись на умови повномасштабної війни адаптується до нових реалій функціонування, що проявляється впровадженні змінювальних технологій, трендів, нових вимог споживачів та підвищенням ...
Особливості функціонування індустрії гостинності в Україні під час війни
(2023)
До війни Україна відставала у розвитку підприємств готельної індустрії порівняно з країнами сусідами, що ще більше поглибилось під час повномасштабної війни. Тому Україна ризикує cтaти нe кoнкуpeнтнocпpoмoжнoю в ...
Фактори впливу на особливості управління персоналом готельних підприємств
(2023)
У сучасних умовах, що характеризуються стрімким розвитком цифрових технологій,
невизначеністю економічної та політичної обстановки, а також загальною нестабільністю
епідеміологічної ситуації, набирає ...
Роль PR та реклами в організації туристичного бізнесу в умовах війни
(2023)
Починаючи з 2023 р. в туристичному бізнесі актуальним постає питання щодо доречності появи рекламних роликів під час війни, адже відповідно до методології PR всі розуміють, що потенційні споживачі дуже чутливі до ...
Тенденції розвитку MICE-туризму Одеського регіону
(2023)
Організація подій MICE неможлива без встановлення співпраці з різними готелями,
конференц-центрами та транспортними компаніями в місті. Одеський регіон може
забезпечити ідеальні умови для великих груп, ...
Передумови ефективного розвитку підприємств кондитерської галузі
(2023)
На розвиток корисного потенціалу суттєво впливає безліч факторів прибуткового зростання,
зумовлених активним розробленням та інтеграцією вже існуючих і напрацьованих здобутків
вітчизняної кондитерської галузі. ...
Інноваційні методи підвищення лояльності споживачів на підприємствах індустрії гостинності
(2023)
Саме завдяки цим причинам надзвичайно важливо такій великій галузі як готельний бізнес сприяти збільшенню лояльності клієнтів. Як було вже зазначено, готельний бізнес як велика індустрія робить значний внесок у світову ...
Організація рекреаційної зони відпочинку на території Івано-Франківської ОТГ з використанням водойм
(2023)
Туризм є розвинутою та однією з найдинамічніших галузей світової економіки. Необхідно
зауважити, що туризм це загальне поняття для всіх форм тимчасового виїзду людей з місця
постійного проживання в оздоровчих цілях, ...
Доступність в туризмі та гостинності: забезпечення та регулювання
(2023)
Глобальний етичний кодекс туризму пропагує право всіх людей на рівність в одержанні доступу для споглядання ресурсів планети, що, у свою чергу, є головним постулатом концепції доступного туризму для всіх. За оцінками ...