Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorОлійник, Артем
dc.contributor.authorГерасименко, Тетяна
dc.date.accessioned2023-11-23T11:34:39Z
dc.date.available2023-11-23T11:34:39Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationОлійник А. Формування стійкого попиту на послуги підприємств туризму і санаторно-курортної сфери Новомосковського району в період міжсезоння / Олійник Артем, Герасименко Тетяна // Розвиток туристичного бізнесу, економіки та підприємництва: виклики сьогодення : матеріали І всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих вчених, 26-27 вер. 2023 р., м. Дніпро. – Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 43-45.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165261
dc.description.abstractПотік туристів протягом календарного року об'єктивно схильний до сезонних коливань, які досить складно згладити. Залежність споживчого попиту на послуги підприємств туризму та рекреації від факторів сезонності (природно-кліматичних, економічних, соціальних, демографічних, психологічних, матеріально-технічних, технологічних) зумовлює постійне їх дослідження, оцінку та вироблення своєрідних, специфічних для кожної території рішень щодо зниження сезонної нерівномірності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectкурортна сфера Новомосковського районуuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectтуристисчні послугиuk_UA
dc.titleФормування стійкого попиту на послуги підприємств туризму і санаторно-курортної сфери Новомосковського району в період міжсезонняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу