Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorПанасенко, Юлія
dc.contributor.authorГерасименко, Тетяна
dc.date.accessioned2023-11-23T12:02:47Z
dc.date.available2023-11-23T12:02:47Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationПанасенко Ю. Інноваційні підходи як засіб просування готельних послуг / Панасенко Юлія, Герасименко Тетяна // Розвиток туристичного бізнесу, економіки та підприємництва: виклики сьогодення : матеріали І всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих вчених, 26–27 вер. 2023 р., м. Дніпро. – Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 94-96.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165271
dc.description.abstractАналіз тенденцій розвитку готельних послуг показує, що компанії, які зробили інновації елементом свого буття, створюють нові або заново розкривають старі ринки, продукти, послуги, що у свою чергу веде до ще більш швидкого зросту. Тому для виявлення інноваційних підходів щодо просування готельних послуг у сучасних умовах використовують такі методи: спостереження, порівняння, узагальнення.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectготельний бізнесuk_UA
dc.subjectінноваціяuk_UA
dc.titleІнноваційні підходи як засіб просування готельних послугuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу