Формування стратегії позиціонування нового товару підприємства
Abstract
В кваліфікаційній роботі проаналізовано ринок спецій та прянощів України, його стан, тенденції та підприємство, котре здійснює діяльність на даному ринку.
Об’єкт дослідження: процес позиціонування нових товарних категорій підприємства.
Мета кваліфікаційної роботи: обґрунтування теоретичних положень та розробка практичних рекомендацій щодо розробки ефективної стратегій позиціонування нових товарних категорії компанії «Жасмин Плюс».
Положення, що захищаються: від ефективності стратегії позиціонування товарів залежать усі економічні показники діяльності організації та її можливість конкурувати з іншими гравцями на рикну.
Дана робота тісно пов’язана з курсовими та практичними роботами, що були виконані раніше.
Інформацію отриману з даного дослідження доцільно використовувати для впровадження стратегії позиціонування нових товарів для підприємства на ринку спецій та прянощів.
У роботі використано такі методи досліджень: ABC-XYZ аналіз, аналіз 5 сил Майкла Портера, крива життєвого циклу Іцхака Адизеса, фокус група, IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз.