Розробка стратегії просування корпоративного бренду компанії на ринку макрофінансових послуг України
Zusammenfassung
Кваліфікаційна робота, спеціальність 075 «Маркетинг». – Національний технічний університет «Дніпровська політехніка», Дніпро, 2022 рік. Метою кваліфікаційної роботи є розробка стратегії просування корпоративного бренду ТОВ «ФК «Є ГРОШІ КОМ». Кваліфікаційна робота складається із вступу, основної частини, яка включає три розділи, висновків, списку використаних джерел та додатків. У першому розділі розкрито сутність та основні компоненти бренду, теоретико-методологічне забезпечення формування, реалізації та розвитку сутності та особливостей корпоративного бренду. Проведено аналіз публікацій з теми, досліджено особливості просування корпоративного бренду.
У другому розділі проведено аналіз фінансово-економічного стану ТОВ «ФК «Є ГРОШІ КОМ», досліджено рівень розвитку та стратегію просування корпоративного бренду.
У третьому розділі проведена розробка ефективної маркетингової стратегії просування корпоративного бренду ТОВ «ФК «Є ГРОШІ КОМ» на ринку мікрофінансових послуг України.