Просування бренду компанією-дистриб’ютором на промисловому ринку
Abstract
В кваліфікаційній роботі досліджено маркетингову діяльність та розроблено стратегію компанії ТОВ «МаслоТрейд», що є офіційним дистриб’ютором компанії ExxonMobil в Україні, діє на ринку паливно мастильних матеріалів, а саме реалізує мастильні матеріали бренду Mobil. Проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості та загрози) підприємства. Об’єкт розроблення: процес просування бренду Mobil компанією ТОВ «МаслоТрейд» на промисловому ринку мастильних матеріалів України. Мета кваліфікаційної роботи: розробка комплексу просування на промисловому ринку мастильних матеріалів України. Положення, що захищаються. Аналіз діяльності компанії та бренду Mobil на ринку мастильних матеріалів показав доцільність заходів щодо коригування методів просування бренду на ринку, що дозволить збільшити впізнаваність бренду та підвищити взаємозв’язок «бренд- компанія- дистриб’ютор». Були розроблені пропозиції, щодо досягнення поставленої мети. Результати роботи бути використані компанією і дали очікувані результати.
У роботі використані такі методи досліджень: метод експертних оцінок (IFAS-аналіз; EFAS-аналіз); методи маркетингових досліджень (кабінетні дослідження; методи опитування); статистичні методи (частотний аналіз); методи маркетингового аналізу (SWOT-аналіз при проведенні ситуаційного аналізу підприємства).