Розробка стратегії просування кредитних послуг мікрофінансових організацій у соціальних мережах
Abstract
В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність
компанії «Хотлідс», а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі
сторони) та зовнішнє сeрeдовищe (можливості та загрози) підприємства.
Провeдeно маркeтинговe досліджeння поведінки споживачів кредитних
послуг з метою визначeння цільового сeгмeнту споживачів.
Об’єкт розроблення: процес маркетингової стратегії просування
підприємства.
Метою дослідження є вивчення теоретико-методичних питань з
дослідження особливостей методів просування кредитних послуг
мікрофінансових організацій в соціальних мережах в умовах конкурентного
ринку.
Положення, що захищаються: використання соціальних мереж для
просування кредитних послуг мікрофінансових компаній України може
бути вдалим при ретельному дослідженні споживачів, які мають схожі
характеристики та мотивації при виборі підприємства, що безпосередньо
впливає на маркетингову діяльність компанії у цій сфері.
Інформація щодо впровадження: результати дослідження будуть
використані ТОВ «ХОТЛІДС» задля підвищення обізнаності споживачів і
партнерів та розробки його маркетингової політики.
Висновки, пропозиції щодо розвитку стратегії просування:
використання як бренду сервісу з порівняння кредитних послуг, створення
сторінок у соціальних мережах та використання таргетованної реклами.
Серед методів дослідження були використанні: аналіз статистичних
даних, польові дослідження (анкетування), експертний метод, фінансово-
економічний аналіз, сегментування та специфічні методи маркетингового
дослідження (STELV-аналіз, EFAS і IFAS-аналіз, SNW-аналіз, SWOT,
матриця Фута, Коуна та Белдінга, матриця Россітера-Персі).