Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorАдамська, Аліса
dc.date.accessioned2023-12-01T21:18:00Z
dc.date.available2023-12-01T21:18:00Z
dc.date.issued2023-06-09
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165383
dc.description.abstractОб’єкт кваліфікаційної роботи – процес маркетингової взаємодії АТ «АКБ «КОНКОРД» з клієнтами. Метою кваліфікаційної роботи є розробка рекомендацій щодо вдосконалення маркетингових Інтернет-комунікацій підприємства на ринку банківських послуг. Положення, що захищаються: рекомендації розроблені на основі проведених маркетингових досліджень (вдосконалення пошукової оптимізації, введення реферальної програми, розробка контент-плану тощо) сприяють підвищенню ефективності маркетингових комунікацій компанії в Інтернеті. Можливі сфери застосування результатів даної роботи включають розробку та впровадження стратегій маркетингових Інтернет-комунікацій в підприємствах банківського сектору, управління брендом та комунікаційними кампаніями, покращення взаємодії зі споживачами та забезпечення конкурентної переваги на ринку. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: основними рекомендаціями щодо розвитку підприємства є впровадження маркетингових заходів для підвищення рівня впізнаваності АТ «АКБ «КОНКОРД» на ринку та лояльності існуючих клієнтів. За результатами даної роботи були надані наступні рекомендації: розробляти гостьові блоги для інших сайтів; покращити пошукову оптимізацію за допомогою ключових слів, пов’язаних із наміром користувача; запустити реферальну програму; розмістити рекламу у Facebook та Instagram; збільшити органічну присутність у соціальних мережах. Ці рекомендації були надані з метою покращення ефективності маркетингової взаємодії підприємства з клієнтами. Результати дослідження будуть використані для маркетингового та стратегічного планування Concord Bank; рекомендації з вдосконалення Інтернет-коммунікацій̆ будуть впроваджені у роботу SMM та PR- менеджерами банку. У роботі використано такі методи досліджeнь: теорія маркетингових комунікацій, маркетингу і конкуренції, індукції і дедукції, узагальнення; експертна оцінка, аналізи PEST, EFAS, аналіз за допомогою моделі «5 конкурентних сил» М. Портера, якісні дослідження, дослідження за методикою SERVQUAL; методи маркетингових досліджень: кабінетні дослідження, дескриптивні, а саме метод опитування; статистичні методи (частотний та аналіз спрягованості).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІІ, МАРКЕТИНГ У БАНКУ, ІНТЕРНЕТ-КОМУНІКАЦІЇ, ОНЛАЙН-БАНКІНГ, КОНТЕНТuk_UA
dc.titleМаркетингові Інтернет-комунікації підприємства на ринку банківських послугuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу