Комплекс маркетингових комунікацій роздрібного підприємства на ринку будівельних матеріалів
Zusammenfassung
В кваліфікаційній роботі проаналізовано діяльність підприємства роздрібної торгівлі. Проведено маркетингове дослідження вподобань споживачів магазину з метою подальшого впровадження маркетингових комунікацій та покращення комунікації зі споживачами.
Об’єктом дослідження є маркетингові комунікації підприємств роздрібної торгівлі будівельними матеріалами на прикладі магазину роздрібної торгівлі будівельними матеріалами у місті Дніпро.
Предметом дослідження є форми та методи інструментів комплексу маркетингових комунікацій магазину «Casa».
Мета кваліфікаційної роботи: розробка рекомендацій щодо впровадження комплексу маркетингових комунікацій для залучення нових клієнтів та підвищення конкурентоспроможності.
Положення, що захищаються: отримані результати дослідження та рекомендації сприятимуть підвищенню впізнаваності магазину, виділенню з-поміж конкурентів та збільшенню залучення клієнтів.
Інформація щодо впровадження: результати даної кваліфікаційної роботі та рекомендації можуть бути застосовані досліджуваним підприємством «Casa» для вдосконалення маркетингової діяльності.
Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового стратегічного планування та звітами з проходження практики.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: визначення основних завдань маркетингових комунікацій та план розробки і впровадження маркетингових комунікацій на підприємство.
У роботі використані такі методи досліджень: статистичний метод, аналіз ринку, PEST – аналіз, методи експертних оцінок (EFAS-, IFAS-аналізи), ABC-XYZ – аналіз, BCG-матриця, метод анкетного опитування.