Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorГришин, Дмитро
dc.date.accessioned2023-12-11T19:14:21Z
dc.date.available2023-12-11T19:14:21Z
dc.date.issued2023-06-09
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165405
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетинговий інструментарій позиціонування бренду компанії «NEURON» на ринку цифрових послуг. Об’єкт дослідження: теоретичні й практичні аспекти маркетингової діяльності компанії щодо просування її бренду. Мета кваліфікаційної роботи: розроблення напрямів удосконалення маркетингової стратегії компанії «NEURON» з метою більш ефективного просування її бренду на ринку цифрових послуг. Положення, що захищаються: особливості діяльності вітчизняних ІТ-компаній в умовах військового стану, проблеми, які спостерігаються в їх маркетинговій діяльності, та фактори, що сприяють виникненню цих проблем; напрями удосконалення маркетингових стратегій вітчизняних ІТ-компаній в умовах обмеженого маркетингового бюджету та негативного впливу військового стану на їх діяльність. Кваліфікаційна робота має тісний зв’язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового позиціонування бренду, науковими студентськими роботами з маркетингу. Результати роботи можуть бути використані на ІТ-підприємствах України. Робота має застосування у сфері інноваційного маркетингу в галузі ІТ. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у просуванні сучасних систем продаж, що сприяють збільшенню продаж та підвищенню ефективності діяльності вітчизняних підприємств.. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення маркетингової стратегії компанії за рахунок розвитку та оптимізації сайту, підвищенню уваги до прямого зв’язку зі споживачами, присутності в соціальних медіа, участі у виставках та конференціях, партнерському маркетингу тощо. У роботі використано такі методи досліджень: економічний аналіз, діалектичний та абстрактно-логічний методи, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ, БРЕНД, ПОЗИЦІОНУВАННЯ, ЕФЕКТИВНІСТЬ, СИСТЕМА ПРОДАЖuk_UA
dc.titleМаркетинговий інструментарій позиціонування бренду на ринку цифрових послугuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу