Маркетингове дослідження особливостей споживчого вибору на ринку позашкільної освіти
Zusammenfassung
В кваліфікаційній роботі проаналізовано діяльність підприємства на ринку позашкільної освіти. Проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) середовище підприємства. Проведено маркетингове дослідження з метоювивчення споживчого вибору .
Об’єкт кваліфікаційної роботи: поведінка споживачів STEM-школи INVENTOR.
Мета кваліфікаційної роботи: визначення особливостей споживчого вибору на ринку позашкільної освіти.
Положення, що захищаються: маркетингове дослідження особливостей споживчого вибору на ринку позашкільної освіти дозволило виявити рекомендації щодо розвитку прихованого попиту
Інформація щодо впровадження (за наявності): результати дослідження можуть бути використані STEM-школою INVENTOR з метою ???
Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок з виконаною роботою з дисципліни….
Результати роботи можуть бути використані компаніями, що займаються наданням послуг у сфері позашкільної освіти. Соціально-економічна ефективність роботи полягає Соціально-економічна ефективність роботи полягає у збільшенні конкурентоспроможності цих компаній і залученні більшої кількості клієнтів.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: при формуванні з метою зниження їхніх недоліків. Додатковим важливим елементом став впровадження гейміфікації, що на сьогодні є актуальним трендом в освіті. Максимальну конверсію в реєстрацію було досягнуто після проведення спліт-тестування сайту та створення складного конверсійного шляху, що дозволяв утримувати аудиторію та повертати її до продукту через різні канали.
У роботі використано такі методи досліджень: методи експертних оцінок – для аналізу та обробки даних щодо визначення сильних та слабких сторін підприємства; статистичні методи – зіставлень та групувань, динамічних порівнянь, графічний і табличний методи, порівняльний аналіз тощо; метод ситуаційного аналізу – для розробки підходів до визначення поведінки споживачів при виборі послуг; метод польових досліджень – опитування потенційних споживачів для виявлення особливостей їхніх уподобань та очікувань; методи маркетингового аналізу: PEST-аналіз, ЕТОМ-аналіз – для оцінки макросередовища, SNW-аналіз сильних і слабких сторін внутрішнього середовища, SWOT-аналіз – для оцінки можливостей розвитку підприємства на ринку.