Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЗозуля, Ілона
dc.date.accessioned2023-12-11T19:19:21Z
dc.date.available2023-12-11T19:19:21Z
dc.date.issued2023-06-09
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165409
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову стратегію розвитку товару, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє сeрeдовищe (можливості та загрози) промислового підприємства. Розроблена модель маркетингової стратегії розвитку товару в умовах сталого розвитку та запропоновані напрями розвитку товару промислового підприємства, як суб’єкту ринку вантажних вагонів Об’єкт кваліфікаційної роботи: процес маркетингової діяльності промислового підприємства. Предмет кваліфікаційної роботи:теоретико-методичні положення, формування маркетингової стратегії розвитку товару промислового підприємства. Мета кваліфікаційної роботи: висвітлення й удосконалення формування маркетингової стратегії розвитку товару промислового підприємства. Положення, що захищаються: дослідження маркетингового середовища дозволило обґрунтувати модель та рекомендації щодо маркетингової стратегії розвитку товару промислового підприємства. Результати роботи можуть бути використані на ПрАТ «Дніпровагонмаш», орієнтуючись на основні драйвери розвитку ринку вагонобудування.Кваліфікаційна робота має тісний зв’язок із виконаною курсовою роботою з маркетингового стратегічного планування. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у формуванні маркетингової стратегії розвитку вагонобудівного товару, орієнтуючись на концепцію сталого розвитку,відштовхуючись від загальної стратегії України. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта кваліфікаційної роботи: запропонована модель маркетингової стратегії розвитку товару ґрунтується на впровадженні наступних напрямів як розширення асортименту вантажних вагонів, як розвиток напряму зварних конструкцій на європейський ринок та екологізація виробництва та маркетингу. У роботі використано такі методи досліджень: фінансово-економічний аналіз основних показників діяльності підприємства; специфічні методи маркетингового дослідження, зокрема STELV-аналіз, метод ЕТОМ, Модель 5 конкурентних сил за Портером, EFAS, SNW-аналіз, SWOT аналіз – для визначення стратегічного вектору розвитку тощо.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, РОЗВИТОК ТОВАРУ, СТАЛИЙ РОЗВИТОК, КОПМЛЕКС МАРКЕТИНГУ, ВАНТАЖНІ ВАГОНИuk_UA
dc.titleФормування маркетингової стратегії розвитку товару промислового підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу