Маркетингова програма виведення нового товару на споживчий ринок
Abstract
Об’єктом кваліфікаційної роботи є маркетингова діяльність великого виробничого підприємства.
Предметом кваліфікаційної роботи є маркетингові методи виробничого підприємства щодо виведення нового товару.
Мета дослідження – вивчити особливості виведення нового (інноваційного) товару на висококонкурентний ринок та розробити раціональний комплекс маркетингових заходів для впливу на прихильність кінцевого споживача до нового товару.
Методи дослідження – методи фінансово-економічного аналізу для з’ясування управлінської проблеми; статистичні методи – для вивчення стану та динаміки ринку та дослідження конкуренції; методи польових досліджень – анкетування з метою вивчення поведінки споживачів; специфічні методи маркетингового аналізу – EFAS-, IFAS-, PEST- аналізи для дослідження факторів маркетингового середовища; SWOT-аналіз, матриця БКГ, матриця Ансоффа – для здійснення ситуаційного аналізу.
Положення, що захищаються: 1) споживач готовий заплатити більшу ціну за унікальність модифікаційної інновації, якщо пропозиція відповідає його психографічному типу; 2) для великого виробничого підприємства, що працює в умовах кризового ринку, найбільш доцільною стратегією для виведення нового товару є агресивна нішова стратегія, що сфокусована на інтереси прагматиків та консерваторів.
Соціально-економічна ефективність результатів дослідження –запропонована маркетингова програма сприяє збільшенню задоволення споживчих вподобань та підвищення економічної стійкості підприємства на висококонкурентному ринку.