Маркетингове дослідження особливостей споживчого вибору на ринку непродовольчих товарів
Zusammenfassung
В кваліфікаційній роботі проаналізовано споживчий вибір на ринку непродовольчих товарів. Проведено дослідження поведінки споживачів емальованого посуду. Робота містить аналіз факторів, що впливають на споживчий вибір, вимоги споживачів щодо якості та характеристик даної групи непродовольчих товарів, а також рекомендації щодо підвищення конкурентоспроможності підприємства на ринку.
Об'єктом дослідження виступає процес маркетингової взаємодії підприємства зі споживачами.
Мета кваліфікаційної роботи: аналіз ключових факторів, що впливають споживчий вибір емальованого посуду, а також розробка ефективних маркетингових стратегій для забезпечення конкурентоспроможності підприємства.
Інформація щодо впровадження: результати цього дослідження можуть бути цінними як у науковому, так і у практичному плані. Науково вони допоможуть розширити розуміння поведінки споживачів на ринку непродовольчих товарів і виявити фактори, що впливають на їхні вибори. Практично ж, отримані висновки можуть бути використані підприємством «Новомосковський посуд» для поліпшення маркетингових стратегій, підвищення задоволеності споживачів і досягнення конкурентної переваги на ринку.
Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, поведінки споживача, науковими студентськими роботами з маркетингу. Робота має застосування у галузі досліджень споживчого вибору та маркетингу непродовольчих товарів.
Сфера застосування: отримані результати можуть бути застосовані в маркетинговій стратегії ТОВ «Новомосковський посуд» та інших українських підприємств, які виробляють непродовольчі товари.
Соціально-економічна ефективність даної роботи полягає у можливості покращення конкурентоспроможності підприємства "Новомосковський посуд" шляхом кращого розуміння і задоволення потреб споживачів. Виявлення ключових факторів споживчого вибору на ринку непродовольчих товарів дозволить компанії налагодити маркетингові зусилля для цільової аудиторії та підвищити свою позицію на ринку
Значимість роботи полягає в її значенні для розвитку маркетингових стратегій українських підприємств, спрямованих на виробництво непродовольчих товарів, та розуміння їх споживачів.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об'єкта розроблення будуть викладені в заключній частині дипломної роботи після аналізу отриманих результатів дослідження та їхньої інтерпретації.
У роботі використано такі методи досліджeнь: статистичний мeтод, анкeтування, якісний мeтод, глибиннe інтeрв’ю, мeтод eкспeртниx оцінок, IFAS- аналіз, EFAS-аналіз, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз.