Використання соціальних мереж в управлінні купівельною поведінкою на ринку споживчих послуг
Abstract
Об’єктом дослідження в роботі є маркетингове управління купівельною поведінкою споживача.
Предметом дослідження є використання соціальних мереж в маркетинговому управлінні купівельною поведінкою на ринку споживчих послуг.
Метою кваліфікаційної роботи є визначення доцільності та способів використання соціальних мереж в управлінні купівельною поведінкою на ринку споживчих послуг на прикладі підприємства ТОВ «Нова Пошта».
Положення, що захищаються – Виявлення цільових аудиторій на споживчому ринку
Взаємозв`язок з іншими роботами: кваліфікаційна робота має тісний зв`язок із переддипломною практикою. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у якісному дослідженні зовнішнього та внутрішнього середовища закладу харчування, що сприяє кращій роботі та економічному зростанню підприємства.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об`єкта розроблення: удосконалення маркетингової діяльності підприємства, за рахунок дослідження зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства ТОВ «Нова Пошта».
Методами дослідження є методи економічного і статистичного аналізу, групування, , метод порівняння, метод експертних оцінок.
Кваліфікаційна робота містить: вступ, три розділи, висновки, список використаних джерел.