Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorМушкудіані, Тамуна
dc.date.accessioned2023-12-11T19:38:55Z
dc.date.available2023-12-11T19:38:55Z
dc.date.issued2023-06-09
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165418
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі досліджувалося ТОВ з обмеженою відповідальністю «КРЕАТИВ КОМПАНІ УКРАЇНА». В ході виконання кваліфікаційної роботи були проаналізовані внутрішнє та зовнішнє середовища компанії, проведений детальний аналіз асортиментних груп та сформована маркетингова стратегія компанія і подальші дії для її реалізації. Об’єкт розроблення — маркетингове стратегічне планування ТОВ «КРЕАТИВ КОМПАНІ УКРАЇНА» формування маркетингової стратегії ТОВ «КРЕАТИВ КОМПАНІ УКРАЇНА» на ринку роздрібної торгівлі художніми матеріалами. Мета кваліфікаційної роботи — формування маркетингової стратегії компанії на ринку роздрібної торгівлі художніми матеріалами з метою збільшення прибутку, попиту на продукцію та покращення позицій на ринку. Положення, що захищаються: Якщо компанія має потенціал для розширення та збільшення прибутковості, зростання може бути вигідною стратегією. Розробка та впровадження стратегії розвитку ринку дозволяє збільшити обсяги продажів і досягти успіху на нових територіях або серед нової аудиторії. Інформація щодо впровадження: надані практичні рекомендації даної кваліфікаційної роботи були застосовані для досліджуваного ТОВ «КРЕАТИВ КОМПАНІ УКРАЇНА« для збільшення прибутку, збільшення попиту на продукцію та покращення позицій на ринку. Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового стратегічного планування та звітами з проходження практики. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: сформовані маркетингові стратегії на корпоративному рівні та рівні біснес-одиниці, маркетинговий план реалізації стратегії на рівні товару. У роботі використані такі методи досліджень: аналіз фінансових показників, аналіз комплексу маркетингу, аналіз цільової аудиторії, методи експертних оцінок (EFAS-, IFAS-аналізи), аналіз ринку, PEST – аналіз, SWOT – аналіз, глибинне інтерв’ю, матриці стратегічного планування: матриця McKinsey та матриця Ансофф.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectСТРАТЕГІЯ, ПЛАНУВАННЯ, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ, РОЗВИТОК, ПОЗИЦІЮНУВАННЯuk_UA
dc.titleПланування маркетингової стратегії компаніїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу