Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorНовицька, Каріна
dc.date.accessioned2023-12-11T19:40:13Z
dc.date.available2023-12-11T19:40:13Z
dc.date.issued2023-06-09
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165419
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі проаналізовано організацію маркетингової діяльності ТОВ «ЦЕНТР-ШИНА ГРУП», а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості та загрози) підприємства. Об’єкт розроблення: процес маркетингової діяльності підприємства. Мета кваліфікаційної роботи: аналіз сучасного стану організації маркетингової діяльності підприємства, виявлення проблем та недоліків існуючих стратегій, а також розроблення пропозицій та рекомендацій щодо вдосконалення цієї діяльності. Положення, що захищаються: розробка шляхів вдосконалення маркетингової діяльності підприємства: розрахунок витрат на створення служби маркетингу, оптимізація бюджетування маркетингових комунікацій та розробка рекомендацій щодо покращення стратегії маркетингу Інформація щодо впровадження: результати дослідження будуть використані ТОВ «ЦЕНТР-ШИНА ГРУП» задля підвищення обізнаності споживачів та вдосконалення маркетингової діяльності підприємства. Кваліфікаційна робота має тісний зв’язок із виконаними курсовими проєктами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення, науковими студентськими роботами з маркетингу. Результати можуть бути використані підприємством для удосконалення своєї діяльності. Робота має застосування в галузі організації маркетингової діяльності на підприємстві. Вона спрямована на вдосконалення стратегій маркетингу, підвищення ефективності маркетингових комунікацій та оптимізацію бюджетування маркетингових заходів. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у створенні ефективного маркетингового підрозділу з кваліфікованими спеціалістами, що сприятиме підвищенню рівня продажів, популярності підприємства та виходу на новий асортимент. Також, використання соціальних мереж та проведення глибокого маркетингового аналізу допоможуть у забезпеченні успішної маркетингової діяльності. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення методів, процедур та механізмів маркетингової діяльності; створення ефективного маркетингового підрозділу з кваліфікованими спеціалістами. У роботі було використано такі методи досліджень: SWOT-аналіз, PEST-аналіз, матриця БГК, матриця McKinsey, SHELL/DPM MATRIX.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМАРКЕТИНГ, ОРГАНІЗАЦІЯ, МАРКЕТИНГОВА СИСТЕМА, МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇuk_UA
dc.titleОрганізація маркетингової діяльності підприємства та шляхи її вдосконаленняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу