Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorТетерко, Софія
dc.date.accessioned2023-12-11T19:43:55Z
dc.date.available2023-12-11T19:43:55Z
dc.date.issued2023-06-09
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165422
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі проаналізовано рекламну-інтернет діяльність підприємства ресторанного бізнесу на кавовому ринку, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості та загрози) підприємства, вивчено рекламну інтернет діяльність. Об’єктом дослідження є маркетингова діяльність підприємства на українському ринку кави. Мета роботи є вивчення теоретико-методичних питань з формування Інтернет кампанії кав’ярні та методи її дослідження. Положення, що захищаються – Маркетингова інтернет програма підприємства, що сформована на основі маркетингових досліджень, сприяє підвищенню іміджу компанії, залученню нових клієнтів і збереженню існуючих та, відповідно, зростанню конкурентоспроможності підприємства. Кваліфікаційна робота має тісний зв’язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення, науковими студентськими роботами з маркетингу. Результати роботи можуть бути використані на маркетингових підприємствах України. Робота має застосування у сфері цифрового маркетингу в інтернет галузі. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення методів, процедур і механізмів визначення рекламної інтернет-діяльності, шляхи її розвитку та прогнози. У роботі використано такі методи досліджень: експертні оцінки, метод зовнішнього аналізу (PEST-аналіз), метод стратегічного аналізу (конкурентний аналіз, профільна матриця, IFAS-аналіз), метод соціально-економічного аналізу (SNW-аналіз), метод множникової матриці (методика 5W Шеррінгтона)uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectІНТЕРНЕТ-ПРОСУВАННЯ, ІНТЕРНЕТ-КОМУНІКАЦІЇ, ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГuk_UA
dc.titleФормування Інтернет рекламної кампанії підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу