Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorТкаченко, Максим
dc.date.accessioned2023-12-11T19:45:14Z
dc.date.available2023-12-11T19:45:14Z
dc.date.issued2023-06-09
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165423
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі досліджувалося ТОВ «ЛСГРУП». В ході виконання роботи проаналізовано внутрішнє та зовнішнє середовище підприємства та маркетингову діяльність підприємства. Також визначено економічні, політичні, соціальні та технологічні фактори, що впливають на підприємство. Був визнечен напрямок реалізації сильних сторін підприємства, була обрана маркетингова стратегія та розроблена програма маркетингу для підприємства. Об’єкт розроблення: процес формування маркетингових рішень підприємства роздрібної торгівлі. Предмет дослідження: теоретико-методологічні положення та практичні рекомендації щодо прийняття маркетингових рішень роздрібного підприємства. Мета кваліфікаційної роботи: дослідження поведінки споживачів з метою формування комплексу маркетингу підприємства Об’єкт дослідження: дослідженням охоплюється процес управління маркетинговою діяльністю та розробка маркетингової стратегії для компанії ТОВ «ЛСГРУП» на ринку товарів господарського призначення Методи досліджень: анкетування, IFAS-аналіз, PEST-аналіз, Efas-аналіз SWOT-аналіз, Матриця General Electric, методика оцінки конкурентної позиції підприємства, Матриця БКГuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectКОМПЛЕКС МАРКЕТИНГУ, МАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГОВІ РІШЕННЯ, МАРЕКТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, ПРОДУКТ, ПРОСУВАННЯ, РОЗДРІБНА ТОРГІВЛЯ, РОЗПОДІЛ SUMMURYuk_UA
dc.titleСпоживчі вподобання на ринку товарів господарського призначенняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу