Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorШак, Владислав
dc.date.accessioned2023-12-11T19:49:18Z
dc.date.available2023-12-11T19:49:18Z
dc.date.issued2023-06-09
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165426
dc.description.abstractОб'єктом дослідження є маркетинговий інструментарій бренд-менеджменту. 5 Предметом дослідження є характеристики та особливості формування позиціонування бренду на ринку споживчих товарів. У роботі були застосовані наступні практичні інструменти та методи аналізу: аналіз місії за факторами Ф. Котлера, аналіз стратегічної мети за критеріями технології метоціння SMART, SWOT-аналіз, аналіз конкурентоспроможності з використанням методики відбору конкурентів І. В. Котляревської.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleМаркетинговий інструментарій позиціонування бренду на ринкуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу