Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorШевцова, Марія
dc.date.accessioned2023-12-11T19:50:47Z
dc.date.available2023-12-11T19:50:47Z
dc.date.issued2023-06-09
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165427
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі проаналізовано застосування інструментів цифрового маркетингу підприємствами на ринку зоологічних товарів. Проведені дослідження щодо особливостей використання цифрових інструментів для просування продукції на ринку зоотоварів: сайту, мобільного додатку, сторінок у соціальних мережах. Робота містить маркетингове дослідження споживачів зоотоварів. З’ясовано ставлення споживачів до досліджуваного підприємства, вимоги споживачів щодо інформації про товари даної групи, а також надано рекомендації щодо формування комплексу інструментів цифрового маркетингу. Об'єктом дослідження виступає процес маркетингової комунікаційної взаємодії підприємства з клієнтами в мережі Інтернет. Мета кваліфікаці кваліфікаційноної роботи: розробка теоретичних та методологічних засад, а також практичних рекомендацірекомендацій щодо застосування інструментів цифрового маркетингу для компанії на ринку зоотоварів. Положення, що захищаються: розроблені рекомендації щодо формування комплексу цифрових маркетингових комунікацій для підприємства на підставі проведених маркетингових досліджень сприяють підвищенню ефективності маркетингової комунікаційної взаємодії підприємства з клієнтами в мережі Інтернеті. Інформація щодо впровадження: результати цього дослідження можуть бути цінними як у науковому, так і у практичному плані. Науково вони допоможуть розширити розуміння поведінки споживачів на ринку непродовольчих товарів і виявити фактори, що впливають на їхні вибори. Практично ж, отримані висновки можуть бути використані підприємством «Триплекс» для формування маркетингових комунікаційних стратегій, підвищення задоволеності споживачів і досягнення конкурентної переваги на ринку. Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, поведінки споживача, науковими студентськими роботами з маркетингу. Робота має застосування у галузі. Сфера застосування: отримані результати можуть бути застосовані при формуванні маркетингової комунікаційної стратегії ТОВ «Триплекс» на ринку зоологічних товарів. У роботі використано наступні методи: методи маркетингових досліджень (кабінетні дослідження, дескриптивні, метод опитування), статистичниі мeтоди, анкeтування, якісний мeтод, глибиннe інтeрв’ю, мeтод eкспeртниx оцінок, IFAS- аналіз, EFAS-аналіз, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз. Ключові слова: маркетинг, маркетингове дослідження, цифрові інструменти, сайт, соціальні мережі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleЗастосування інструментів цифрового маркетингу для компанії на ринку зоотоварівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу