Формування товарного асортименту підприємства
Zusammenfassung
В кваліфікаційній роботі було проведено аналіз внутрішнього стану та впливу зовнішнього середовища на підприємство, а також проаналізовано товарний асортимент підприємства роздрібної торгівлі з метою виявлення шляхів оптимізації товарного асортименту для забезпечення збільшення прибутковості підприємства.
Об’єкт дослідження – товарний асортимент та маркетингова діяльність торгового підприємства.
Мета дипломної роботи - розробка теоретичних, методичних положень і практичних рекомендацій з оптимізації товарного асортименту ТОВ «Акваторія».
Методи дослідження – абстрактно-логічний і аналітико-порівняльний методи; графічні методи; статистичні методи; експертний метод; фінансово-економічний аналіз, графічний метод, PEST-аналіз, SWOT-аналіз.
Інформація щодо впровадження – результати запропонованої оптимізації товарного асортименту підприємства зараз на етапі обговорення з керівництвом ТОВ «Акваторія».
Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень науковими студентськими роботами з маркетингу. Використано теоретичні положення, методики та рекомендації, що розроблені провідними українськими та зарубіжними маркетологами у галузі управління товарним асортиментом.