Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorШирінова, Олександра
dc.date.accessioned2023-12-11T19:53:26Z
dc.date.available2023-12-11T19:53:26Z
dc.date.issued2023-06-09
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165429
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі проведено аналіз теоретичних основ, методичних та практичних аспектів маркетингової програми розвитку підприємства на ринку розважальних послуг. Об’єкт дослідження: процес формування маркетингової програми розвитку підприємства на ринку розважальних послуг. Мета кваліфікаційної роботи: розробка маркетингової програми розвитку підприємства на ринку розважальних послуг. Положення, що захищаються: маркетингова програма розвитку є однією з найважливіших частин успішної діяльності підприємства на ринку розважальних послуг. Кваліфікаційна робота тісно пов’язана з виконаними раніше курсовими та практичними роботами з дисциплін курсу вивчення маркетингу. Результати досліджень, що викладені в кваліфікаційній роботі, можливо використати для розробки маркетингової програми підприємства, яке здійснює діяльність на ринку розважальних послуг. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: запропоновані рекомендації спрямовані на удосконалення комплексу маркетингу підприємства з метою більш ефективної реалізації положень маркетингової програми розвитку. Ці рекомендації дозволять підприємству адаптуватися до змін у ринковому середовищі та ефективно використовувати доступні можливості. У роботі використані такі методи досліджень: метод експертних оцінок (IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз), анкетування.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectПРОГРАМА, МАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГОВА ПРОГРАМА, СТРАТЕГІЯ, АНАЛІЗ, ДОСЛІДЖЕННЯ, СЕРЕДОВИЩЕuk_UA
dc.titleМаркетингова програма розвитку підприємства на ринку розважальних послугuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу