Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorСаланжій, Ксенія
dc.date.accessioned2023-12-11T20:01:11Z
dc.date.available2023-12-11T20:01:11Z
dc.date.issued2023-06-09
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165433
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є процес просування товарів на оптовому ринку. Предметом дослідження є методи просування товарів підприємства на оптовому ринку. Метою дослідження є розробка та обґрунтування програми просування товарів підприємства на оптовий ринок. Положення, що захищаються. В умовах нестабільності ринку та високої конкуренції, підприємству необхідно створити нову програму просування продукції, яка відповідає стандартам та вимогам сьогодення. Методи дослідження. Для здійснення маркетингового дослідження використовувались наступні наукові методи: модель «5 сил Портера», РЕST-, IFAS-, EFAS-, SWОТ- аналізи – з метою дослідження факторів зовнішнього та внутрішнього маркетингового середовища; метод аналізу за 4Р – для дослідження маркетингової проблеми підприємства; ABC-XYZ-аналіз – для визначення сильних та слабких товарних груп підприємства; Інформаційною базою дослідження застосовано основні теоретичні роботи та дослідження провідних зарубіжних та українських вчених у галузі маркетингового менеджменту виробничого підприємства. Сегментація оптового ринку – з метою визначення цільових сегментів ринку підприємства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectОПТОВИЙ РИНОК, МЕТОДИ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ, МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА, ПРОГРАМА ПРОСУВАННЯuk_UA
dc.titleРозробка програми просування товару на оптовому ринкуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу