Перегляд Секція 3 – Гуманітарні науки по Автору "Нестерова, О. Ю."
Зараз показуються 1-6 з 6
-
До питання вдосконалення методики викладання курсу "Історія України" здобувачам загальної середньої освіти
Вільховий, А.; Нестерова, О. Ю. (2023)Стрімкий розвиток новітніх технологій та популяризація інтернет-навчання у всьому світі створюють нові можливості для освіти, зокрема, в Україні. Здобування освіти онлайн стає дуже ефективним інструментом для отримання ... -
Особливості вибору методів навчання для реалізації концепції активного навчання
Литовченко, А.; Нестерова, О. Ю. (2023)Питання вибору методів навчання є досить проблемним для багатьох педагогів-практиків, особливо тих, хто тільки розпочав педагогічну кар’єру. У переважній більшості випадків актуальним є оцінювання потенціалу певних методів ... -
Особливості використання методичної розробки «Cхематична наочність (структурно-логічні блок-схеми, таблиці)» при вивченні хімії здобувачами фахової передвищої освіти
Фоміна, А.; Нестерова, О. Ю. (2023)Метою нашого дослідження було визначення ефективності використання методичної розробки «Використання схематичної наочності (структурно-логічних блок-схем, таблиць) при вивченні хімії» серед здобувачів фахової передвищої ... -
Особливості теоретичного осмислення проблеми освіти дорослих у педагогічній науці
Сабарня, В.; Нестерова, О. Ю. (2023)У широкому значенні слова освіта дорослих охоплює всі види освітньої діяльності, у які включається дорослий. У вузькому змісті освіта дорослих - складова частина системи освіти, її відносно відособлена різновидність, ... -
Питання комунікативної компетенції у науково-теоретичних розробках сучасних дослідників
Осипов, О.; Нестерова, О. Ю. (2023)Значимим завданням вищої освіти виступає професійна підготовка та адаптація до майбутньої професійної діяльності, в якій комунікація відіграє ключову роль, особливо що стосується професій соціономічного типу. Виходячи з ... -
Роль емоційно-вольових чинників у формуванні рольової компетентності педагогів у сучасних педагогічних дослідженнях
Болокан, Є. О.; Нестерова, О. Ю. (2024)Успішність дистанційного навчання значною мірою залежить від урахування когнітивних аспектів. Важливо забезпечити якісну комунікацію між системою та учнем через грамотний інтерфейс, що сприятиме зрозумінню та мотивації, а ...