Auflistung Секція 2 – Економіка і управління nach Titel
Anzeige der Dokumente 21-31 von 31
-
Система забезпечення якості освіти: інноваційні підходи
(2023)Менеджмент в системі забезпечення якості освіти визначається численними факторами, які впливають на сучасну систему освіти України. У сучасному світі освіта стає глобальним явищем, і заклади вищої освіти конкурують за ... -
Стан ринку праці та безробіття в Україні
(2023)Зараз в Україні панує політична нестабільність, яка негативно позначається на економіці країни. Сучасні зміни, які відбуваються в державі, мають негативні наслідки для українського ринку праці. Результатом є зниження ... -
Стратегії управління в умовах цифрової економіки: розгляд змін у стратегічному управлінні під впливом цифрових технологій та шляхи адаптації для досягнення успіху
(2023)У сучасному бізнес-середовищі поява цифрової економіки призвела до переосмислення парадигми, що вимагає перегляду та трансформації традиційних підходів до стратегічного управління. Широкий вплив цифрових технологій збурив ... -
Теоретичні основи управління асортиментом продукції підприємства
(2023)Для раціонального управління асортиментом та визначення пріоритетних напрямків розвитку слід сформувати алгоритм вдосконалення управління товарним асортиментом на підприємствах малого бізнесу. Актуальність вдосконалення ... -
Теоретичні основи управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства
(2023)Зовнішньоекономічна діяльність підприємства є складовою загальної діяльності, а отже, взаємопов’язаною з нею і спільно вмотивованою підприємства; водночас зовнішньоекономічна діяльність має суттєву специфіку, яка полягає ... -
Формування конкурентної стратегії розвитку підприємства
(2023)Загострення конкуренції на внутрішньому і зовнішніх ринках змушує підприємства шукати нові джерела і способи забезпечення власної конкурентоспроможності, які залежать від можливості формувати і розвивати конкурентні переваги. ... -
Формування ринку туристичних послуг
(2023)З економічної точки зору під туризмом розуміється суспільно-економічна діяльність, яка об’єднує попит та пропозицію для забезпечення процесу купівлі-продажу туристичної продукції в певний час в певному місці. -
Формування фінансово-економічної політики закладу вищої освіти при реалізації стратегії розвитку вищої школи
(2023)Українське суспільство за роки відбудови політично-економічної незалежності перманентно перебуває у стані значущих перетворень, які привели до суттєвих економічних, політичних, соціальних і культурних змін, деякі з яких, ... -
Шляхи підвищення ефективності зовнішньоекономічної діяльності підприємства
(2023)Для кожного бізнесу однією з головних цілей, так чи інакше, є максимізація прибутку. Незважаючи на це, багато з управлінців, які займаються експортом або імпортом, або одночасно і тим та іншим, не помічають зниження ... -
Шляхи удосконалення організаційно-економічного механізму управління логістичною діяльністю підприємства
(2023)Логістична діяльність підприємства являє собою сукупність операцій та процесів, які пов'язані з управлінням потоками матеріальних ресурсів, інформації та фінансів в межах логістичного ланцюга. Головна мета логістичної ... -
Імпакт-бізнес як ідеологія інноваційного розвитку закладів сфери HORECA
(2023)Ресторанне господарство є особливою складовою сфери гостинності (сфера HORECA), що забезпечує задоволення життєвих потреб населення у послугах з організації харчування, відпочинку та дозвілля; надає значну кількість робочих ...