Виявлення внутрішніх дефектів матеріалу в кільцях підшипника кочення магніто-порошковим методом
Date Issued
2023
Author(s)
Акун, Є. С.
Козечко, В. І.
Abstract
Підшипники кочення відносяться до групи високонавантажених деталей машин,
які відіграють важливу роль щодо їх надійності, довговічності та технічної безпеки
експлуатації. Критичною зоною в підшипнику є контакт між тілами кочення та доріжкою
кочення. У його зоні виникають дуже високі стискаючі напруження. Під час роботи
підшипника ці напруження «блукають» по всій робочій поверхні доріжок кочення і тіл
кочення, викликаючи змінюваний з часом напружений стан і втомне зношування
верхнього шару матеріалу – пітінг. Високі допустимі навантаження в підшипнику
передаються декількома одночасно працюючими зосередженими контактами: тіло
кочення - доріжка кочення.
які відіграють важливу роль щодо їх надійності, довговічності та технічної безпеки
експлуатації. Критичною зоною в підшипнику є контакт між тілами кочення та доріжкою
кочення. У його зоні виникають дуже високі стискаючі напруження. Під час роботи
підшипника ці напруження «блукають» по всій робочій поверхні доріжок кочення і тіл
кочення, викликаючи змінюваний з часом напружений стан і втомне зношування
верхнього шару матеріалу – пітінг. Високі допустимі навантаження в підшипнику
передаються декількома одночасно працюючими зосередженими контактами: тіло
кочення - доріжка кочення.
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
Збірник_Молодь_2023_том_1_final-76-77.pdf
Size
311.59 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):fef18162739ec2ba1e3018113e25b5d2