Формування стратегії конкурентних переваг підприємства туристичного бізнесу (за матеріалами ТОВ ТК «ДНІПРО-КУРОРТ»)
Abstract
Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2023.
Об’єкт розроблення – процес формування стратегії конкурентних переваг підприємства туристичного бізнесу.
Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування стратегії конкурентних переваг підприємства туристичного бізнесу.
Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: розглянуто стратегічне планування діяльності в туристичній організації; досліджено особливості формування конкурентних переваг суб’єктів туристичної галузі; оцінено формування стратегії розвитку туризму з урахуванням досвіду європейських країн; проведено аналіз показників індустрії туризму в Україні та світі: проблеми та перспективи розвитку; досліджено особливості функціонування ТОВ ТК «ДНІПРО-КУРОРТ»; проведено економічний аналіз діяльності туристичної компанії; проаналізовано фінансового становища ТОВ ТК «ДНІПРО-КУРОРТ»; обґрунтовано розробку і впровадження стратегії конкурентних переваг для ТОВ ТК «ДНІПРО-КУРОРТ»; визначено зв'язок стратегії конкурентних переваг ТОВ ТК «ДНІПРО-КУРОРТ» з іншими функціональними стратегіями; оцінено ефективність стратегії конкурентних переваг ТОВ ТК «ДНІПРО-КУРОРТ»