Show simple item record

dc.contributor.authorВведенський, Микита
dc.date.accessioned2024-01-05T09:08:21Z
dc.date.available2024-01-05T09:08:21Z
dc.date.issued2023-12-08
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165705
dc.description.abstractDigital агенції відіграють ключову роль у сучасній економіці, виступаючи як важлива складова для розвитку бізнесів. Вони допомагають компаніям адаптуватися до швидкозмінних технологічних умов, забезпечуючи ефективну присутність в інтернеті та використання цифрових каналів для просування продуктів та послуг. Це не тільки сприяє зростанню бізнесів, але й стимулює інноваційний розвиток та конкурентоздатність у різних секторах економіки. Працюючи як підрядники, цифрові агенції дозволяють компаніям оптимізувати маркетингові витрати, зосереджуючись на своїх основних компетенціях, тоді як агенції надають спеціалізовані послуги, необхідні для успішного цифрового маркетингу. Об’єктом дослідження являється формування маркетингової стратегії для просування digital-агенції «Livepage» в мережі інтернет. Метою кваліфікаційної роботи є аналіз маркетингової активності digital-агенції «Livepage» та розробка нової маркетингової стратегії для просування в мережі інтернет з урахуванням результатів аналізу поточних маркетингових зусиль. Методи дослідження. У процесі дослідження використовувалася загальнонаукова методологія, а також такі методи дослідження, як аналіз і синтез, єдність логічного аналізу і діалектичного розвитку, а також економічні, маркетингові та інші методи. В результаті проведеного SWOT-аналізу digital-агенції «Livepage» та було виявлено основна для формування подальшої стратегії, за рахунок реалізації якої digital-агенція зможе максимізувати прибуток своєї діяльності, мінімізувати витрати, підвищити конкурентоспроможність своїх маркетингових послуг. До основної стратегії відноситься стратегія посилення позицій на західному ринку та збільшення впізнаваностіuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectDIGITAL МАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, КОНКУРЕНТНИЙ АНАЛІЗ, МАРКЕТИНГ, АНАЛІТИКА ДАНИХ, МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗuk_UA
dc.titleРозробка маркетингової стратегії просування digital-агенції в мережі Інтернетuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record