Стратегія цифрової комунікації для просування торгової марки виробничого підприємства
Abstract
Об'єкт дослідження – маркетингова діяльність виробничого
підприємства на прикладі виробничого підприємства ПРАТ «Юрія».
Мета дослідження – вивчення теоретико-методичних засад з
дослідження особливостей застосування цифрових комунікацій для
просування торгової марки виробничого підприємства.
Методи дослідження – польові дослідження, експертний метод,
фінансово-економічний аналіз, сегментування, STELV-аналіз, метод ЕТОМ,
EFAS і IFAS-аналіз, SNW-аналіз, SWOT-аналіз, GAP-аналіз, матриця МСС,
метод Кано, матриця БКГ, матриця МакКінзі.
Апробація результатів дослідження – Основні результати
кваліфікаційного дослідження були презентовані в рамках навчальних семінарів
«Transition to Sustainable Consumption and Production in Industry: The Business
Management Context».
Положення, що захищаються – в умовах розвитку цифрового середовища
для просування торгової марки виробничого підприємства потрібна
модифікована стратегія втягування (демократична), що враховує розвиток
громадської активації та перехід на демократичний діалог.
Інформація щодо впровадження – результати дослідження впроваджені
в маркетингову діяльність ПРАТ «Юрія». Взаємозв’язок з іншими роботами –
використано теоретичні положення, методики та рекомендації, що розроблені
провідними українськими та зарубіжними маркетологами у галузі цифрових
комунікацій. Використання результатів роботи – результати дослідження
можуть бути використані на інших виробничих підприємствах, а також для
подальшого вивчення застосовування цифрових комунікацій в просуванні
продукції.