Управління маркетинговою діяльністю компанії на ринку консалтингових послуг
Resumen
В кваліфікаційній роботі було проведено аналіз маркетингової діяльності компанії на ринку консалтингових послуг, яка спеціалізується на консультуванні бухгалтерської та управлінської діяльності, а також розробкою програмного забезпечення для клієнтів та власних потреб.
Об’єкт розроблення: управління маркетинговою діяльністю компанії на ринку консалтингових послуг.
Мета кваліфікаційної роботи: вивчення та дослідження теоретико-методичних та практичних положень щодо удосконалення управління маркетингової діяльності компаній в сфері консалтингових послуг.
Положення, що захищаються: у маркетинговій стратегії ТОВ «Я.К.О.Девелопмент» використовується глибокий аналіз ринку консалтингових послуг, що дозволяє визначити перспективи та можливості удосконалення управління маркетинговою діяльністю компанії. Цей аналіз має безпосередній вплив на обсяг та структуру продажів компанії, а також допомагає визначити оптимальні інструменти для стимулювання продажів.
У роботі використані такі методи досліджень: дескриптивний аналіз для опису ринку консалтингових послуг, дедукція для вивчення загальних принципів управління маркетинговою діяльністю, аналіз і синтез для аналізу та узагальнення даних, порівняльний аналіз для порівняння компаній та аналіз фінансових показників для оцінки рентабельності маркетингових заходів.